sobota, 20 września 2014

samolot


012.JPG

Z+pami%C4%99tnika+Karolci.jpg

Hrabina Olenska ma takie coś co każe jej fotografować samoloty. Chyba bzika albo hobzi czy coś ale dokładnie to ja nie wiem. 
Wcale jej się to nie udaje i nie chce nam pokazywać. 



046.JPG

Udało nam się znaleźć taką starą fotografię.Nie byliśmy tak do końca pewni czy to są samoloty ale chyba tak bo same latają. 
003.JPG

i wtedy sobie pomyślałam, że będę mistrzem w lataniu i od razu tupnęłam trzy razy i krzyknąłam - raz dwa trzy zaklepuję sobie latanie samolotem! 
Niestety księżniczka Walentyna wyjaśniła nam, że samolotem to mogą latać tylko ważne persony. Na przykład księżniczki. 

024.JPG

Będę musiała sobie wymyśleć inną dziedzinę do bycia mistrzem

2 komentarze:

  1. Matko! nie napisałam komentarz :(
    ale już się poprawiam :)
    Hrabina Oleńska i księżniczka jak zawsze w akcji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie komentowałaś bo bardzo długo post był tylko na pingerze. Tu dodałam tuż przed "talerzem" Jak zawsze dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń