czwartek, 4 kwietnia 2013

Pogodynki których mi nie chciał dodać Pinger. Najpierw wczorajsza


Penelopa usiłowała nakarmić Śniegopsa, który niespodziewanie pod moją nieobecność zjawił się na podwórzu i jest tu mile widzianym gościem co pokaże dzisiejsza pogodynka oto ona.

adalija
Pamela płacze bo brzydko o niej mówię i to publicznie zamiast w cztery oczy wyjaśnić co mi się nie podoba.
Pam jpg.jpg

ale nowe skarby już zdobyła.
017.JPG

Tu wczorajsza górka z odśnieżania, ponoć usypała ją swą łopatą pani burmistrz.


a tu dzisiejsze mikroroztopy.
024.JPG
adalija

adalija
 Nie, nie zapomniałam o pogodynce, po prostu zirytowała mnie Pamela i zaraz się na nią wyżalę.
  W niedzielę miała być pogodynka z Paolą ale biedactwo oparła się o jakiś brudny drąg na dachu i oto efekty:
007.JPG

Trzeba było wyprać a zanim ubranko wyschło ktoś je sobie wypożyczył.
018.JPG

Wkrótce zaczął podać nowy, czysty śnieg.
026.JPG


031.JPG

Miałam wątpliwości czy zdjęcia tak przebiegłej modelki powinny zostać opublikowane. A ona i dziś pozowała.


009.JPG

Ma wiele zdjęć n.p. to:

024.JPG


Chyba jednak ją ukarzę i wybiorę fotografie brzydkiej ale pozytywnej pani burmistrz
028.JPG


033.JPG
  • awatarSheridpamela, jaką ma fajną kamizelkę :) Fajnie wygląda
  • awatarIrysaDobrze wiedziała, że będzie jej ładnie więc podebrała Paoli.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›

adalija
002.JPG


005.JPG


006.JPG

a ślady wiosny to jak wyglądają?


004.JPG
  • awatarSheridSłodko wyglądają :) Zwłaszcza mała dama co trzyma motylka :)
  • awatarIrysa@Sherid: Dzięki to rzeczywiście dziewczynka tak wynika z nadanego przez producenta imienia ale kupiłam ją bo może grać rolę chłopczyka.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›

)
adalija


Dzisiejsza pogodynka jest nienajlepsza bo polityczna.
Pani burmistrz dowiedziała się, ze wielu ostrzy sobie zęby na jej fotel więc przybyła aby o sobie przypomnieć. Jest brzydka, mała ale dzielna i zasłużona. Oto ona w akcji.
003.JPG


002.JPG
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
adalija
Nikt tak jak Dingo nie potrafi mnie zmobilizować do wczesnego wyjścia z domu. Drań znów  był za płotem. Już wiem jak to robi bo wczoraj widziałam go siedzącego na przylegającej do płotu budzie.
 Oczywiście przy okazji wpuszczania go na podwórze zrobiłam fotografie. Tym razem tylko dwie więc nie mam z czego wybierać.
Oto one:
004.JPG


005.JPG
  • awatarPORCELANDIAPiękny widok ^.^
  • awatarŚwiat lalekTeż mi się widok podoba, świetne ujęcie :)
  • awatarIrysa@Świat lalek: @PORCELANDIA: Dziękuję, gdy ujrzałam ten pejzaż wiedziałam, że muszę sfotografować, choć nie po to zabrałam ze sobą aparat.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
adalija
Dziś Lolotta i bałwanek.

006.JPG


010.JPG
  • awatarMAKARRENAkochane słodziaki, chyba ostatnie dni na tym śniegu, miejmy nadzieję :)
  • awatarIrysaTeż mam nadzieję ale cieszę się, że jeszcze zdążyłam porobić zimowe fotografie, bo już myślałam, że to mnie w tym roku ominie.
  • awatarDonna PluJakie fajne fotki:) Cudne....sliczna dziewuszka i balwanek:)I ta opona-mega realistyczne ujecia:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
adalija
Dzisiaj Felek i wróbelek.

004.JPG


009.JPG

Powyżej wróbel w locie. Niestety słabo widać, dodaję fragment tej fotografii niżej.
ptak odfruwający.jpg

010.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz