piątek, 17 kwietnia 2015

15 dam



3 komentarze:

  1. jakież One wdzięczne - stroje wprawiają mnie
    w dobry nastrój - kocham kostiumowe i filmy
    i książki - pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Kolekcja powiększa się :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak dotąd kupuję każdą bo obawiam się, że jeśli którąś pominę to następna już się w kiosku nie pojawi. Tak było z Eleonorą. Nie dali jej do kiosku przez pomyłkę. Po prostu kiedy kupiłam poprzednią dosłali do kiosku jeszcze dwie i chyba zapomnieli to odnotować, obie musiał oddać więc doszli do wniosku, że nie schodzą. Powiedziałam sprzedawcy,że zależy mi dopiero na numerze 15.. ale sprowadził Eleonorę i Sonię. Jakże mogłabym więc nie kupić? Żałuję, że przy pierwszej serii nie byłam tak konsekwentna ale teraz gdy porobiłam trochę zdjęć plenerowych te nowe też mi się podobają.

      Usuń