niedziela, 19 kwietnia 2015

adalija                      Nana i Zoe na przechadzce.
Wiosna - czas na zdjęcia plenerowe. Dotąd zabierałam po jednej damie na spacer ale na ostatnim pomyślałam, że powinnam brać ich więcej,no chociaż dwie. Zastanawiając się nad wyborem dwóch na dzisiejszy spacer brałam pod uwagę lalki z nowej serii nie będące duplikatami już posiadanych i dotąd na powietrzu przeze mnie nie fotografowane.
okazało się, że takie są akurat dwie Maggie i Zoe.
Maggie nie za bardzo mi pasowała, powinna poczekać na cieplejsze dni ale byłabym ją zabrała
gdyby nie rzut oka na zestawienie 15 nowych laleczek ujetych po trzy na fotografii, na trzecim
zdjęciu była Nana. Co z tego, że mam Nanę z pierwszej serii skoro ta jest inna? W dodatku
ma długie rękawy więc pasuje na wspólną plenerową
fotografię z Zoe. A oto i one:
013.JPG


014.JPG


015.JPG


017.JPG


018.JPG


019.JPG


020.JPG


021.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz